P FORMACIÓ PAPER '14 - page 34

Objectiu
Una intervenció persuasiva no només depèn del contingut; depèn també –i en gran mesura–
de la nostra habilitat per escenificar-la.
Destinataris
Responsables polítics, directius i personal amb responsabilitat en les àrees de comunicació,
informació i atenció als ciutadans o participació ciutadana i, en general, qualsevol membre
de l’organització municipal amb vocació de comunicar correctament.
Durada
8 hores.
Continguts
1. Presència escènica: com treure el màxim profit de l'espai escènic.
2. El domini de la gesticulació. Gesticulació icònica i rítmica.
3. Domini oral: volum, ritme i inflexió de la veu.
4. Contacte visual: interpretació del feedback de l'audiència.
5. La por escènica: per què s’esdevé i com la podem vèncer.
Domini escènic
de les intervencions
32
Recursos humans
1...,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33 35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,...56
Powered by FlippingBook