Dilluns, 6 de Desembre de 2021
formació FMC
calendari
Mes Any
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
  
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  
       
 
 
 
 
INSCRIPCIÓ TANCADA

 

Jornada en línia

Administració electrònica el maig de 2021: aprovació del  Reial Decret 203/2021.  Anàlisi pràctic de l’estat de la qüestió 

 

Presentació

La recent aprovació i publicació del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics vol desenvolupar i concretar les previsions legals per tal de, entre altres aspectes, facilitar a les administracions la implantació efectiva de l’Administració electrònica, aclarint i precisant, al mateix temps, aquelles matèries regulades les lleis Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic. Aquestes consagren el dret de les persones a relacionar-se per mitjans electrònics amb les administracions públiques, simplificant l'accés a aquests, i reforcen l'ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en les administracions públiques, tant per millorar l'eficiència de la seva gestió com per potenciar i afavorir les relacions de col·laboració i cooperació entre elles.

 

En el procés d’Administració electrònica, l’actual context de pandèmia Covid-19, la data d’entrada en vigor definitiva de la llei 39/2015 a les administracions així com les novetats principals del nou Reial Decret hi tenen un impacte els quals posarem a consideració des d’una vesant pràctica. 

 

És per això que, des de la Comissió d’Agenda Digital de l’FMC, hem considerat necessari oferir-vos en aquesta jornada la possibilitat de conèixer-ho de primera mà.

 

 

Docent
Víctor Almonacid Lamelas. Funcionari de carrera de l'administració local amb habilitació de caràcter nacional. Jurista, docent, ponent, i autor de nombrosos llibres, articles i publicacions sobre les matèries de gestió local, administració electrònica, administració intel·ligent, contractació pública, projectes Smart, govern obert, innovació pública, gestió del canvi, recursos humans (especialment teletreball) i Dret de les TIC.

 

Destinataris
Càrrecs públics, responsables jeràrquics, i personal tècnic i administratiu en funcions relacionades amb qualsevol àmbit dins de l’administració local i personal responsable dels arxius i els registres de les entitats adherides a l’FMC.
 
 
 
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 7 de maig de 2021. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.
Descarregar documentació
 
Edició 1
Dates
12 de maig de 2021

Durada
3 hores

Horari
10 a 13 hores

 
 
Lloc de realització
El curs es realitzarà en línia per mitjà de la plataforma Zoom.
Requeriments
És imprescindible disposar d’un ordinador amb connexió a Internet, amb càmera i micròfon activat durant la sessió.

Plànol
 
  Certificat
Es lliurarà un certificat d’assistència a les persones que acreditin la participació a un 80% de les hores lectives de la jornada.
  © FMC Federació de Municipis de Catalunya
www.fmc.cat | formacio@fmc.cat | Via Laietana, 33 6è 1a - 08003 Barcelona | Tel. 93 310 44 04 - Fax 93 310 71 03
Política de Privacitat | Avís legal