CURS PRESENCIAL Cartes de Serveis
Presentació Disseny i revisió de les cartes de servei locals amb l'objectiu de crear cartes de servei operatives i estratègiques que responguin millor les necessitats de la ciutadania.
Objectius
Entendre què és una carta de serveis i quina funció té en el món local.
Aprendre a dissenyar cartes de serveis útils, clares i orientades a la ciutadania.
Incorporar metodologies innovadores per millorar la qualitat i el compromís amb el servei públic.
Desenvolupar habilitats per a la cocreació amb la ciutadania i la millora contínua.
Aprendre eines de creació de relat estratègic
Entendre com el lideratge i la cultura d’organització condicionen el disseny i la implementació de cartes de serveis innovadores i útils per a la ciutadania.
Docents
Marta Subirana. Cofundadora Outliers. Formada a ESADE en direcció i innovació, té més de 20 anys d’experiència al món públic. Filòloga catalana, ha treballat a l’administració pública en posicions de direcció vinculades a les àrees de planificació estratègica, desenvolupament territorial, innovació i persones. Formadora, consultora, conferenciant compta amb un grup d’experts vinculats al món públic i privat especialitzats en planificació estratègica, innovació i comunicació que s’uneixen per treballar per impulsar canvis dins les organitzacions.
Programa
Eduard Barcons. Col·laborador Outliers. Va desenvolupar una carrera destacada en l’administració pública, exercint com a gerent del Consell Comarcal del Berguedà i de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà durant més de 21 anys (1999–2021), on va liderar projectes estratègics de desenvolupament territorial i rural. Des del 2021, treballa en una entitat cooperativa amb orientació ètica i enfocament en la creació de valor social i mediambiental per als seus socis. Exerceix la pràctica docent habitualment en aspectes de gestió pública innovadora.
|