CURS PRESENCIAL Habilitats socials en l'atenció a la ciutadania i resolució de queixes
Presentació Aquest curs treballa sobre un doble enfocament. El primer se centra en les habilitats socials i emocionals que necessita un professional d'atenció a la ciutadania, i el segon en com abordar la interacció amb el ciutadà amb l'objectiu d'atendre'l amb efectivitat sense que això suposi un gran desgast per a aquest professional.
Amb aquesta formació els tècnics i tècniques es nodrirà amb habilitats i estratègies que permeten fluïdesa i destresa en l'atenció a la ciutadania, combinant tant la comunicació verbal i la no-verbal.
Aquesta formació pretén revertir en millorar les competències personals (consciència d'un mateix, autogestió de comportaments, regulació emocional, adaptabilitat…) i socials (habilitats que milloren la comprensió dels estats emocionals dels altres, comportaments i motivacions) del/la tècnic/a, i facilita respondre amb eficàcia a les relacions interpersonals.
Els participants podran mesurar el nivell de les seves habilitats sòcio-emocionals (mitjançant el Test TMMS-24) a l'inici i final de la formació. Això els servirà per a orientar de manera més específica el seu procés de millora i, una vegada finalitzat el curs, obtindran un feedback sobre els seus assoliments durant la formació i acompliment.
Docents Joaquín Muñoz. Llicenciat en Sociologia i Màster en Intel·ligència Emocional per la Universitat de Barcelona; diplomat en Treball Social i Màster en Acció Participativa per la UPO (Sevilla); amb més de 20 anys treballant amb persones. És especialista en intel·ligència emocional i en com atendre les persones, practicant i formador en mindfulness, amb alt coneixement sobre dinàmiques grupals; expert a l'hora de treballar i desenvolupar competències i habilitats en els participants mitjançant accions vivencials. Conferenciant, escriptor i melòman practicant.
|