Creativitat i innovació en l’Administració local (en línia)
Objectiu
- Entendre el concepte web
2.0 i les diferències existents amb la web 1.0. - Comprendre l'impacte de
les xarxes socials en el context digital com també la seva evolució temporal. - Conèixer les diferents
xarxes socials i les seves característiques principals. - Concebre la presència
activa i controlada a les xarxes socials com un element de millora i progrés en
la reputació digital dels usuaris i les institucions. - Conèixer els principals
usos i aplicacions institucionals de les xarxes socials i comprendre la
importància del seu ús i implantació a les corporacions locals. - Conèixer els avantatges
d'integrar els serveis del municipi a la Xarxa com també els principis
fonamentals de la difusió en xarxes socials. - Apreciar les
possibilitats que ofereix la retroalimentació informativa amb la ciutadania. - Conèixer les
recomanacions indispensables per a un ús segur de les xarxes socials. - Entendre les possibles
estratègies a posar en marxa per difondre informació en xarxes socials des d'un
petit o gran ajuntament. - Conèixer sistemes
d'anàlisi de repercussió de comptes en xarxes socials.
Destinataris
Personal de l'administració local catalana que es dedica a la gestió de xarxes i usuaris, i que cerca un curs de caràcter pràctic per a millorar la seva tasca
|