47
Recursos humans
Objectiu
El curs es basa en una premissa: "el ciutadà és l'eix central de l'organització". A partir d'aquest
principi, es desenvolupa un model organitzatiu que pretén aconseguir més eficiència
organitzativa i millorar sensiblement la qualitat dels serveis públics prestats per les oficines
administratives encarregades d'atendre el públic.
Destinataris
El curs va dirigit a càrrecs polítics, directius i tècnics amb responsabilitat en els àmbits
d'anàlisi, disseny, planificació, gestió, implantació i avaluació de polítiques, programes i
serveis públics en les administracions públiques.
Durada
8 hores.
Continguts
1. Els pilars del model d'atenció al ciutadà
2. Com desenvolupar un projecte per a la millora de l'atenció al ciutadà
3. Tècniques per a la simplificació dels procediments administratius del servei
4. Qualitat senzilla i eficaç per al ciutadà: pautes per a la implantació fàcil d'un sistema de
gestió de la qualitat al SAC
Millorar l’atenció al ciutadà
en una entitat pública
1...,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48 50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,...76