Objectiu
Una intervenció persuasiva no només depèn del contingut, depèn també -i en gran mesura-
de la nostra habilitat per escenificar-la.
Destinataris
Responsables polítics, directius i personal amb responsabilitat en les àrees de comunicació,
informació i atenció als ciutadans o participació ciutadana, i, en general, qualsevol membre
de l’organització municipal amb vocació de comunicar correctament.
Durada
8 hores.
Continguts
1. Presència escènica: com treure el màxim profit de l'espai escènic
2. El domini de la gesticulació. Gesticulació icònica i rítmica
3. Domini oral: volum, ritme i inflexió de la veu
4. Contacte visual: interpretació del feed-back de l'audiència
5. La por escènica: per què s’esdevé i com la podem vèncer
Domini escènic
de les intervencions
42
Recursos humans
1...,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43 45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,...76