Creativitat i innovació a l’administració local, en relació amb les xarxes socials
Objectius
- Comprendre l'impacte de les xarxes socials en el context digital com també la seva evolució temporal. - Conèixer les diferents xarxes socials i les seves característiques principals. - Concebre la presència activa i controlada a les xarxes socials com un element de millora i progrés en la reputació digital dels usuaris i les institucions. - Conèixer els principals usos i aplicacions institucionals de les xarxes socials i comprendre la importància del seu ús i implantació a les corporacions locals. - Conèixer els avantatges d'integrar els serveis del municipi a la Xarxa com també els principis fonamentals de la difusió en xarxes socials. - Apreciar les possibilitats que ofereix la retroalimentació informativa amb la ciutadania. - Conèixer les recomanacions indispensables per a un ús segur de les xarxes socials. - Entendre les possibles estratègies a posar en marxa per difondre informació en xarxes socials des d'un petit o gran ajuntament. - Conèixer sistemes d'anàlisi de repercussió de comptes en xarxes socials.
Docents Maria Vancells Casanovas. Disseny Gràfic a L’Escola d'Art i Superior de Disseny Llotja de Barcelona i màster en Community Manager per Inesdi Digital Business School. És gestora de xarxes socials per a petits i grans clients i formadora en temes relacionats amb el món 2.0 (Wordpress, Woocommerce, Xarxes Socials, Newsletters...)
|