Sessions de comunicació política
Desafiaments de la Comunicació Pública en el nou escenari polític
Presentació
En els últims anys s’estan produint importants canvis als canals i les eines de comunicació política, així com amb la irrupció de nous actors. La comunicació des de les Administracions Públiques, especialment en l’àmbit local requereix d’un continu aprenentatge sobre com innovar i adaptar-se a les noves tendències. Per això, es proposa a continuació la celebració d’aquesta jornada de formació en la qual es tractaran aspectes com:
- Noves tendències en Comunicació Política.
- El procés de la creació de l’opinió pública en el nou escenari.
- La construcció del missatge polític.
- Claus per a la gestió de crisi en l’àmbit públic.
Destinataris
Alcaldesses, alcaldes, regidores i regidors
Docents
Daniel Ureña. Llicenciat en Periodisme per la Universitat de Navarra, màster en Estudis Nord-americans per la Universitat d’Alcalá i postgraduat en Di-recció general per IESE. Soci & director general de la companyia d’assumptes públics i relacions governamentals MAS Consulting Group i director de The Hispanic Council, thinktank que promou les relacions entre Espanya i Estats Units. Des de juliol de 2016 és, també, president de l’Associació de Comunicació Política (ACOP).
Francisco Rosillo. Responsable de l’Àrea de Comunicació de Crisi de MAS Consulting Group, director general de l’Agència Spider i CEO de Crisi Com-munications & Response.
David Redoli. Llicenciat en Sociologia per la Universitat de Salamanca, màster en Ciència Política per la Universitat de Georgetown (Estats Units), màster en Comunicació de les Organitzacions per la Universitat Complutense de Madrid i postgraduat del V Programa de Lideratge per a la Gestió Pública d’IESE. Assessor del Consell de Seguretat Nuclear d’Espanya (CSN).
|