CURS PRESENCIAL Qualitat i avaluació dels Serveis Públics
Objectius Aquest curs està dissenyat per proporcionar als professionals de l'administració pública les eines i coneixements necessaris per implementar i avaluar sistemes de qualitat dins de les seves organitzacions. Amb un enfocament pràctic i interdisciplinari, el curs cobreix des de normatives estàndard de qualitat fins a models d'excel·lència i estratègies d'innovació, preparant als participants per liderar projectes de millora en els serveis públics.
Objectius Generals • Entendre el concepte d’avaluació i qualitat i la seva aplicació en l'administració pública. • Desenvolupar habilitats per planificar, implementar i avaluar sistemes de gestió de qualitat. • Fomentar la capacitat d'innovació i millora contínua en l'entorn de treball.
Objectius Específics
• Aprofundir en les eines de planificació estratègica i avaluacions de les polítiques públiques municipals • Analitzar les diferents normatives i estàndards de qualitat aplicables a l'administració pública. • Aplicar models d'excel·lència com EFQM i CAF en contextos locals. • Avaluar l'eficàcia dels serveis públics a través de mètodes quantitatius i qualitatius. • Promoure l'ús de tecnologies i metodologies innovadores per millorar la prestació de serveis.
Docent Aurora Baena. Llicenciada en Ciències Econòmiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i Executive Màster in Públic Administration per ESADE. Va ser cap del Servei de Verificació de programes d’ocupació al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) de la Generalitat de Catalunya i directora de Serveis del Departament d’Economia de la Generalitat de Catalunya. Actualment és la directora de Serveis d’Hisenda, Recursos Generals, Programació i Pressupostos de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.
|