Diumenge, 23 de Febrer de 2025
formació FMC
calendari
Mes Any
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
  
       
 
 
 
 
EM VULL INSCRIURE

 

CURS PRESENCIAL
Comunicació per al lideratge


Presentació

La bona comunicació directiva precisa de dur a terme amb eficàcia els 3 actes comunicatius fonamentals: donar instruccions, donar feedback, i tenir converses de desenvolupament professional.

El taller vol ajudar els participants a dur a terme aquests 3 tipus de comunicació de manera constructiva i motivadora.

Per a fer-ho, exposarem i treballarem 3 models que ens ajudaran en cada tipus de comunicació: el model BRIDGE per a les instruccions, el model de FEEDBACK ASSERTIU per al feedback i el model 3R per a les converses de desenvolupament.

Realitzarem, també, pràctiques basades en casos reals per a cada tipus de comunicació.


Docents
 
Ferran Ramon-Cortes i Montaner. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials i MBA per ESADE. Fundador i director de l’Institut 5 Fars, dedicat a la formació en habilitats de comunicació personal. Des de la seva creació el 2008 ha realitzat més de 1.500 tallers per a més de 30.000 participants. És autor de diversos llibres sobre comunicació entre els quals destaca “L’Illa dels 5 Fars”. Col·labora habitualment en mitjans de comunicació com Catalunya Ràdio o TV3.

Júlia Ruíz Soto. Llicenciada en Sociologia i dissenyadora gràfica. Sòcia directora de l’Institut 5 Fars des del 2018. Especialista en posada en escena i en la conceptualització i disseny de presentacions i intervencions. Realitza seminaris de formació en el context de l’Institut.

 
 
 
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 25 de febrer de 2025. La inscripció és gratuïta i el nombre de places, limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds. La formalització de la inscripció es farà per mitjà del formulari que trobareu al web de la Federació: www.fmc.cat.
Descarregar documentació
 
Edició 1
Dates
4 i 6 de març de 2025

Durada
10 hores

Horari
9.00 a 14.30 hores

 
 
Lloc de realització
UPF-BSM (Barcelona School of Management)
Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 134. Barcelona

Com arribar-hi


 
  © FMC Federació de Municipis de Catalunya
www.fmc.cat | formacio@fmc.cat | Via Laietana, 33 6è 1a - 08003 Barcelona | Tel. 93 310 44 04 - Fax 93 310 71 03
Política de Privacitat | Avís legal