JORNADA Actuació de persones amb discapacitat davant l'administració pública a partir de la Llei 8/2021, de 2 de juny, i de l'STS 66/2023, de 23 de gener.
Objectiu Explicar les principals novetats i canvis a l’hora de realitzar tràmits amb l’Administració per part de les persones amb discapacitat, com ara demanar una autorització d’aparcament per a persona amb mobilitat reduïda, obtenció d’un certificat idcat, demanar ajuts, sol·licitar un servei d’atenció domiciliària, entre d’altres. Com pot realitzar aquests tràmits i com s’atorga o acredita la seva representació per part dels seus pares o familiars referents en el marc d’un expedient administratiu, quan la persona discapacitada intel·lectual és major d’edat? L’FMC organitza una sessió pràctica per abordar aquest tema amb l’objectiu de sensibilitzar i formar a les persones que atenen al públic i realitzen aquests tràmits en els ajuntaments.
Destinataris Personal de les oficines d’atenció ciutadana i a les àrees bàsiques de Serveis Socials de les entitats adherides a l’FMC.
Amb la col·laboració de AOC (Administració Oberta de Catalunya) Generalitat de Catalunya
|