CURS PRESENCIAL Tècniques d’storytelling per fer missatges persuasius
Presentació L’storytelling corporatiu és l’aplicació de les tècniques narratives a la comunicació, cosa que aporta beneficis com ara el de captar l’atenció, augmentar l’interès o generar implicació en l’audiència. En l’àmbit professional hi ha moltes situacions on es pot aplicar amb bons resultats, ja sigui la comunicació formal o informal, individual o col·lectiva, interna o orientada als usuaris i les usuàries...
Aquest curs ofereix tècniques de disseny i elaboració de narratives eficaces en l’àmbit professional, partint d’una premissa bàsica: abans d’explicar un relat cal entendre com és, com sent i en quina història viu el públic destinatari. Només a partir d’aquí se’l pot fer sentir protagonista.
Docents Mario Sorribas Fierro. Economista, periodista i consultor. Especialitzat en narrativa corporativa i professor d’storytelling a OBS Business School. Francesc Ponsa Herrera. Periodista i escriptor. Doctor en Comunicació Social i Màster en Analista d'Intel·ligència. Professor associat a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), on imparteix docència sobre lobbisme i grups d’influència, comunicació política i institucional i tècniques d’storytelling. Ha estat director de l’Observatori Espanyol dels Think Tanks.
|