CURS EN LÍNIA Gestió documental d'arxius i biblioteques municipals
Objectius Acostar els conceptes bàsics relacionats amb les biblioteques i els arxius municipals. Determinar les diferències entre gestió i administració. Explicar les tasques d'usuaris, que són els que determinen la selecció dels elements que formen part de la descripció. Conèixer les diferents categories del personal bibliotecari i les capacitats necessàries per a desenvolupar les seves funcions. Definir els diferents serveis que s'han de donar a les biblioteques i la seva qualitat. Comprovar l'evolució de l'arquitectura i organització d'espais bibliotecaris i l'equipament bàsic que podem trobar. Veure les diferències entre gestió i desenvolupament de la col·lecció, així com els processos de selecció i adquisició. Conèixer les principals eines de difusió dels fons; les nocions bàsiques de catalogació i les normes que s'utilitzen actualment per a descriure els documents. Definir la dinamització de biblioteques i els seus tipus i aplicar el màrqueting per a promocionar la nostra biblioteca.
Docent Dolores Riestra. Llicenciada en Ciències Econòmiques per la Universitat d’Oviedo, màster en Auditoria de Comptes. Tutora i formadora en diverses accions formatives
|