Tecnològics
Objectiu
Advertir l'abast de les xarxes socials com un nou fenomen d'interconnexió i interacció social
entre els ciutadans, i també entre els ciutadans i l'Administració.
Explotar les possibilitats que ofereixen les eines vinculades a les xarxes socials, i saber orientar-
les cap a finalitats i objectius institucionals.
Contribuir a la difusió d'una imatge institucional dinàmica i moderna en un potent espai
d'interacció social com el de les xarxes socials.
Assumir i aplicar, en l'ús de les xarxes socials, la deontologia de bones pràctiques associada
a l'ètica pública.
Destinataris
Personal directiu les funcions del qual siguin l'impacte d'influència i la generació de xarxes
socials.
Funcionaris i empleats públics de cossos i escales del subgrup A1, i personal laboral fix assimilat
que tingui coma funcions les relacions institucionals de la pròpia Administració o les relacions
de l'Administració amb el ciutadà.
En general, tot empleat públic que pugui usar les xarxes socials com un instrument laboral
en el treball diari, perquè pugui entendre les diferents accions de comunicació en xarxes
socials i així poder implantar-les en la seva activitat laboral quotidiana.
Durada
16 hores.
Continguts
1. Les xarxes socials a Internet: característiques, funcionalitats, oportunitats i riscos
2. Importància i repercussió dels nous mitjans de comunicació social
3. Imatge i reputació institucional en els mitjans de comunicació social
4. Les xarxes socials com a mitjà de difusió/interacció social
5. Les xarxes socials com a font i intercanvi d'informació
6. Facebook, perfils i pàgines, normes d'ús i privadesa
7. Ús de Twitter, normes d'ús i privadesa
8. Possibilitats de les xarxes socials com a eines per a l'Administració pública
9. Enfocament de la presència institucional. Ètica pública projectada alsmitjans de comunicació
social
66
Xarxes socials professionals
en l’Administració pública
1...,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67 69,70,71,72,73,74,75,76