CURS VIRTUAL Qualitat del servei i orientació al ciutadà
Presentació Els éssers humans som éssers socials, ens hem de relacionar amb els altres en el nostre entorn personal i també professional. Per tal que les relacions, la comunicació i la col•laboració siguin el més eficients possible és necessari tenir unes bases.
La intel·ligència emocional és la capacitat per conèixer-nos i relacionar-nos millor amb els altres. Suposa una base imprescindible per poder millorar la qualitat de l’atenció a la ciutadania, tenir eines per relacionar-nos eficientment, i no només resoldre els conflictes que puguin sorgir, sinó també evitar-los.
Amb aquest curs aportarem eines per fer més fàcil el tracte amb els altres, millorar el servei i l’orientació a la ciutadania i alliberar-nos de l’estrès emocional que suposa la relació amb les persones. Treballarem la comunicació des de les aportacions clàssiques fins a les eines més útils de la Programació Neurolingüística (PNL). Repassarem els principals facilitadors de les relacions, com la persuasió i l’empatia.
Els i les assistents obtindran idees per sentir-se més còmodes a la feina, comunicar millor, independentment de la persona amb qui estiguin tractant, i oferir una millor atenció.
Docent Maite Lamiel. Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona i Coach professional, certificada per CeCoaching.. Com a formadora té una experiència de més de 15 anys preparant i impartint formació per a administracions públiques i empreses.
|