Dimecres, 17 d'Abril de 2024
formació FMC
calendari
Mes Any
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
     
       
 
 
 
 
INSCRIPCIÓ TANCADA

 

Administració Digital, Bon Govern i Innovació Organitzativa: Reptes per als governs locals de les lleis 39 i 40/2015

Canvi de lloc de celebració
Ateneu Barcelonès. Sala d'actes Oriol Bohigas. Canuda, 6. Barcelona

Presentació

 

Han transcorregut més de sis mesos de la vigència de les lleis 39 i 40/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i de Règim Jurídic del Sector Públic, respectivament. Encara que algunes de les seves previsions (especialment les relatives a aspectes puntuals de l'administració electrònica) es difereixen en la seva efectivitat fins el 2 d'octubre de 2018, els reptes normatius, tecnològics i organitzatius que aquestes lleis imposen als governs locals catalans són molt importants. Aquests reptes impliquen especialment -encara que no només- a la posada en marxa d'un complex sistema d'administració electrònica que amb el pas del temps vagi evolucionant cap a una "administració digital" en el marc d'una Governança Local.

L'objecte d'aquesta Jornada és focalitzar l'atenció en alguns aspectes especialment relacionats amb els impactes mediats o immediats que aquest nou marc normatiu té i tindrà sobre el funcionament i l’organització dels governs locals de Catalunya. A aquest efecte, s'analitzaran problemes relacionats amb el marc normatiu regulador, amb diferents problemes vinculats amb la dimensió tecnològica, com també algunes qüestions -menys transitades fins a la data- que tenen per objecte els impactes organitzatius i l'aposta per la innovació que ha d'implicar la posada en marxa de l'Administració electrònica.


Així mateix, es pretenen oferir algunes experiències de bones pràctiques que s'estan duent a terme en l'entorn dels governs locals de Catalunya, amb la finalitat de mostrar que, efectivament, és possible articular un model institucional i organitzatiu que doni respostes raonables als reptes oberts amb l'administració digital.

 

 

Destinataris
Lletrats, tècnics municipals, secretaris i interventors de l’administració local, i responsables polítics i directius municipals en l’àmbit objecte de la Jornada

 
 
 
Inscripcions
El termini d’inscripció finalitza el dia 26 de maig de 2017. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat. Per a la selecció de les inscripcions, es tindrà en compte la cobertura territorial (s’hi afavorirà la participació del màxim nombre possible d’ajuntaments), l’adequació al perfil del destinatari de l’acció formativa i l’ordre de recepció de les sol·licituds.
Descarregar documentació
 
Edició 1
Dates
31 de maig de 2017

Durada
5 hores

Horari
9.30 a 14.30 hores

 
 
Lloc de realització
Sala d'actes Oriol Bohigas
Ateneu Barcelonès
Carrer Canuda, 6
08002 Barcelona


Plànol
ATENEU.pdf
 
  © FMC Federació de Municipis de Catalunya
www.fmc.cat | formacio@fmc.cat | Via Laietana, 33 6è 1a - 08003 Barcelona | Tel. 93 310 44 04 - Fax 93 310 71 03
Política de Privacitat | Avís legal