La innovació i la creativitat en les organitzacions (en línia)
Objectius Entendre el concepte web 2.0, i les
diferències existents amb la web 1.0. Comprendre l'impacte de les xarxes socials
en el context digital, així com la seva evolució temporal. Conèixer les diferents xarxes socials, i
les seves principals característiques. Concebre la presència activa i controlada
en les xarxes socials com un element de millora i progrés en la reputació
digital dels usuaris i les institucions. Conèixer els principals usos i aplicacions
institucionals de les xarxes socials. Comprendre la importància de l'ús i
implantació de les xarxes socials en les corporacions locals. Entendre els principis de la dinamització
en xarxes socials. Conèixer les principals funcions de la
gestió administrativa a través de xarxes socials. Conèixer els avantatges d'integrar els
serveis del municipi a la Xarxa. Entendre els principis fonamentals de la
difusió en xarxes socials. Apreciar les possibilitats que ofereix la
retroalimentació informativa amb la ciutadania. Conèixer les recomanacions indispensables
per a un ús segur de les xarxes socials. Conèixer diversos exemples d'aplicació de
xarxes socials a la Gran Municipi. Conèixer diversos exemples d'aplicació de xarxes
socials en Petit Municipi. Entendre les possibles estratègies a posar
en marxa per difondre informació en xarxes socials des d'un petit o gran
ajuntament. Conèixer sistemes d'anàlisi de repercussió
de comptes en xarxes socials.
Destinataris Empleats públics que necessitin formació
per utilitzar les xarxes socials com a eina de comunicació i com a instrument
en el treball diari.
|