Administració electrònica
Presentació
Els projectes d’administració electrònica són actualment el principal factor de canvi de les organitzacions públiques. Aquest canvi, considerat imparable, té implicacions importants en la gestió i la conservació dels documents administratius generats per les tramitacions electròniques.
Objectius
• Adoptar una política adequada sobre tot el ventall de possibilitats que ofereixen les TIC en l’àmbit de la gestió municipal i de la seva repercussió en la ciutadania.
• Conèixer els processos que intervenen en la gestió de la informació que s’ha de trametre per canals electrònics.
Destinataris
Professionals de l’Administració pública (tècnics, gestors, regidors...) que estiguin relacionats amb les tecnologies de la informació, gestió del coneixement, disseny multimèdia, administració de webs, etc.
Docents Miquel Soriano. Doctor enginyer en Telecomunicacions. Responsable del grup de seguretat de la informació de la UPC i director del Departament d'Enginyeria Telemàtica de la UPC. Gustavo Pérez. Enginyer informàtic, responsable del disseny d'intranets del Departament d'Enginyeria Telemàtica de la UPC. Joan Tomàs. Enginyer en Telecomunicacions, investigador del Departament d'Enginyeria Telemàtica de la UPC.
|