Objectiu
Aquest seminari té com a objectiu millorar la competència d’actualització professional de les
persones que treballen habitualment en la planificació, la gestió i l’assessorament en l’àmbit
dels recursos humans de les administracions locals de Catalunya. Aquesta iniciativa neix de
la necessitat d’oferir als gestors i consultors de recursos humans una eina formativa, de
caràcter eminentment pràctic, que coadjuvi a clarificar la incertesa i les novetats que es
produeixen en l’àmbit de l’ocupació pública local en aquests moments, i en els seus diversos
règims jurídics: laboral, funcionari, eventual i directiu.
Destinataris
Gestors de recursos humans de les administracions públiques.
Estructura
3 sessions.
Durada
4 hores cada sessió.
Continguts
El seminari s’articula en sessions que combinen l’anàlisi en profunditat de diferents aspectes
de la gestió de l’ocupació pública i l’exposició de les darreres reformes que hi ha hagut al llarg
de l’any en l’univers normatiu relacionat amb aquestamatèria. Les accions tenen una voluntat
clarament pràctica i intenten clarificar l’àmbit de les relacions laborals de les nostres
administracions, amb el tractament de temes que afecten tant la gestió del personal laboral
o del funcionari com altres aspectes vinculats a la praxi diària. Amés, també es pretén avançar
en l’anàlisi de reformes que generen dubte en la seva aplicació futura (com ara, per exemple,
la funció directiva o l’avaluació del desenvolupament vinculada a la carrera professional i a
un àmbit de retribucions variables).
Seminari d’actualització
de Funció Pública Local
13