Innovació
Objectiu
Millorar el rendiment del sector públic és una eterna promesa electoral que els gestors públics
fan als ciutadans i és una exigència que la ciutadania demana al nostre sector públic. És
possible millorar el nostre rendiment? Les nostres administracions estan en condicions de
trencar els límits establerts i donar sorpreses agradables als nostres ciutadans? Els assistents
aconseguiran: tècniques de reflexió per detectar i rectificar situacions de potencial conflictiu;
comprendre i manejar les claus estratègiques de la seva organització, i realitzar i gestionar
la seva pròpia cartera de serveis.
Destinataris
Integrants d’equips directius i caps d’equips i de projectes.
Durada
21 hores.
Continguts
1. Millorar la qualitat
2. Millorar l'estil de govern
3. Millorar els serveis
24
Millorar la qualitat
dels serveis públics.
Exercicis de reflexió i noves
tècniques de treball
per a gestors públics
1...,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25 27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,...76